Gisteren is bekend geworden dat PerformanceIN, bekend van hun internationale blog en internationale evenementen als Performance Marketing Insights, een nieuw evenement heeft gelanceerd. Het heet PI Live en wordt in Londen gehouden op 24 en 25 oktober 2017.

PerformanceIN Live wordt het grootste performance marketing evenement van dit jaar met een verwachting van 2500 bezoekers. De VP of global development van hoofdsponsor Rakuten Marketing, Mark Haviland, vertelt dat PI Live de perfecte plek is voor marketeers om nieuwe strategieën en tactieken te leren hoe cross-border en cross-discipline samenwerkingen geïmplementeerd kunnen worden.

Matthew Wood, founder en director van PerformanceIN, deelt dat de huidige conferenties in Londen, New York, Barcelona, Amsterdam en Berlijn de weg vrij hebben gemaakt voor een volledig internationaal evenement over performance marketing. De missie van PI Live is het samenbrengen van internationale stakeholders zodat zij kunnen discussieren, debateren, en samen de toekomst van de performance marketing branche kunnen bepalen wereldwijd.

Wat kun je verwachten van PI Live?
De agenda is nog niet bekend, maar PerformanceIN geeft aan dat het concept van performance marketing in zes principes zal worden onderverdeeld, verspreidt over twee dagen. Denk hierbij aan Affiliate Marketing, Programmatic en Facebook Advertising. Dit zal allemaal verdeeld zijn over meerdere podia, ingedeeld in solo sessies, discussies, panels en keynotes.

Wil je naar PI Live in oktober 2017?
Er zijn een aantal gratis passen beschikbaar bij PI Live, voor bureaus, adverteerders en publishers. Bekijk hier of je in aanmerking komt voor een gratis toegangskaart. Dit evenement van het jaar mag je niet missen, dus haal snel jouw (gratis) kaarten.