Review #2, #3 en #4: Meer klanten met affiliate marketing

Naast de uitgebreide recensie van gastblogger Marije Snijder, heb ik nog een aantal toppers bereid gevonden om mijn boek te lezen en een recensie te schrijven. Lees je mee?

Roland van Starrenburg – Sellers Association & Werefer.nl

“Het is een prettig geschreven leidraad die qua schrijfstijl en onderwerp geheel past in het tijdsbeeld zoals de doelgroep van nu dat gewend is. Het boek geeft antwoord op hoe affiliate marketing te definiëren en te positioneren binnen de hedendaagse marketingprincipes. De opbouw van het boek is logisch en overzichtelijk en is meer dan wat je van een marketingboek kunt verwachten. Het is de optelsom van vele jaren praktijkervaring van de schrijfster en bijzonder waardevol als leermiddel en hulp voor de startende affiliate marketeer, maar ook als naslagwerk voor de doorgewinterde affiliate professional. Het boek geeft zowel bouwstenen, als handvatten voor control, en zicht op de trends van de toekomst. Het werken met WordPress en de toepassing van SEO wordt uitgebreid behandeld, waardoor het werken aan netwerken en het uitzetten van goede campagne strategieën goede salesprognoses tot gevolg moeten gaan hebben. Het boek is een belangrijk hulpmiddel voor de student als affiliate marketeer van morgen, of de professional van nu, ongeacht of je nu werkt met de laptop, een tablet of je smartphone. Affiliate marketing is een kanaal waardoor je met je partners snel tot meer klanten en een win-win situatie kunt komen.”

Miriam Kemerink – Mamazijn

“Meer klanten met affiliate marketing, in 60 minuten leest makkelijk weg. De concrete uitleg en tips, maken dat je direct aan de slag wilt. Ook voor publishers is dit boek een aanrader. Het geeft een goede kijk in de wereld van affiliate marketing.”

Judith Fick – Judithfick.nl & Hondenzooi.nl

“Praktisch boek over affiliate marketing. Geeft een goed beeld van wat er allemaal bij komt kijken. Geschikt voor zowel adverteerder als publisher. Opstart, aanpak, tools, Jennifer beschrijft het proces van A tot Z. Ze benoemt zo’n beetje alle aspecten en mogelijkheden van dit marketing kanaal. Ook geschikt voor de meer ervaren affiliate marketeer als bron van inspiratie. De inhoud verdient wel wat meer tijd dan 60 minuten.”

Wil jij het boek ‘Meer klanten met affiliate marketing’ uit de ‘in 60 minuten’-serie van Frankwatching ook lezen? Bestel hem hier.