Voor steeds meer publishers is SEO en de bijbehorende strategie een belangrijk onderdeel van het succesvol maken van hun website. Zo ook voor Pablo Druijts van BlackFridayNederland.nl en CyberMondayNederland.nl. Tijdens zijn sessie zal hij de vraag ‘Kan een SEO-strategie slagen zonder content?’ beantwoorden. Een sessie die je niet alleen inzicht biedt in de belangrijkheid van de SEO-strategie, maar ook in conversiemaximalisatie en –optimalisatie.

Pablo zal tijdens zijn sessie je leren aan te sturen op conversiemaximalisatie en –optimalisatie middels:

    • up to date content;
    • relevantie;
    • contentsplitsen;
    • content boosten met social media;
    • en nog veel meer…

Ook zal hij je een kijkje in de keuken geven hoe hij naar een groot moment als Black Friday en Cyber Monday toewerkt gedurende het jaar.

Een sessie die je niet mag missen. Een ware succescase binnen affiliate marketing waar jij als content publisher veel van kunt leren!

Bestel hier jouw tickets!

Over de spreker
Pablo Druijts is eigenaar van de websites BlackFridayNederland.nl en CyberMondayNederland.nl. Hij is gespecialiseerd in het optimaliseren van affiliate websites zonder de mogelijkheid om gedurende het jaar te kunnen A/B testen. In het geval van de websites BlackFridayNederland.nl en CyberMondayNederland.nl concentreer vrijwel al het verkeer zich in de week van Black Friday. Pablo is gestart met deze websites tijdens zijn fulltime baan in de Finance en had geen achtergrond binnen de online wereld. Binnen anderhalf jaar is het uitgegroeid tot een goede business waarbij hij zijn baan aan het begin van dit jaar heeft opgezegd. Conversiemaximalisatie is voor hem dus erg belangrijk, waarbij SEO een belangrijke pijler is. Dit maakt hem een onmisbare spreker tijdens de Affiliateblogger Masterclass: SEO & Content.

 

Afbeelding copyright: © Tashatuvango via Fotolia