TradeTracker start in Mexico

Affiliate netwerk TradeTracker heeft afgelopen week, op 27 juni 2017, haar eerste kantoor in Mexico geopend. Dit is meteen het startschot voor TradeTracker’s affiliate marketing in de Latijns-Amerikaanse markt.

Actief in 20 landen wereldwijd

TradeTracker is door deze uitbreiding maar liefst actief in 20 landen wereldwijd, en blijft internationaal in hoog tempo groeien. Het affiliate netwerk geeft aan op hun website dat ze de grootste dekking heeft van alle netwerken in Europa en actief is in drie continenten met 16 fysieke kantoren.

De start in Mexico

In Mexico wordt gestart met topmerken als Linio, Ösom, Netshoes, Cyberpuerta, Trivago en AliExpress.

We hebben veel interesse uit de Latijns-Amerikaanse markt ontvangen en vooral sinds de launch van Real Attribution zijn er al veel adverteerders en publishers aangesloten in Mexico. Mexico is voor ons een belangrijke hub voor e-commerce in de Latijns-Amerikaanse regio. Ons kantoor in Mexico-Stad staat middenin ‘het centre of development’. Ik ben dan ook erg trots dat we nu ook in Mexico de kwaliteit kunnen leveren die onze adverteerders van ons gewend zijn. – Philip Keckeis, TradeTracker Director of International Operations.

Wil je de volledige infographic van TradeTracker Mexico zien? Dat kan hier.

Laat een reactie achter

Please enter your comment!
Please enter your name here