TUI, Kras en Vliegwinkel.nl over op conversiepad attributie

conversiepad attributie tui, kras, vliegwinkel.nl

Persbericht

Voor veel e-commerce bedrijven wordt volledig performance based adverteren steeds interessanter, zeker nu het mogelijk is om verschillende touchpoints binnen een conversiepad te belonen. Ook TUI, Kras en Vliegwinkel.nl zijn inmiddels gestart met het gebruik van Real Attribution. Hiermee is het voor hen mogelijk publishers eerlijker te belonen en het relevante affiliatebestand uit te breiden.

Tot aan de lancering van Real Attribution dit voorjaar, gebruikte TUI al conversiepad tracking om touchpoints in het affiliatekanaal inzichtelijk te hebben. Met conversiepad attributie echter, kunnen de betrokken touchpoints ook daadwerkelijk beloond worden. Voor Didy Bos, senior Digital Marketeer bij TUI zijn dit dé tools om het affiliatekanaal naar een nog hoger niveau te tillen.

Wij zijn met Real Attribution van TradeTracker begonnen om de commissie eerlijker te kunnen verdelen zodat we meer exposure ontvangen en het affiliatebestand verbreden. We hopen hiermee kwalitatieve spelers die vaak voor de last click zitten, te belonen, nieuwe affiliates aan te trekken en daarbij nog steeds een interessante performance speler te zijn.

Laat een reactie achter

Please enter your comment!
Please enter your name here