Het affiliate marketing evenement van het jaar komt steeds dichterbij. Op het moment van schrijven van dit artikel hebben we nog 49 dagen op de teller staan. Tijd om nog 4 sprekers uit te lichten: Maurice van Son, Merve Tosun, Nienke van der Sluis en Jurgen de Vries.


Maurice van Son

 

Maurice van Son

Affiliate marketing specialist bij BESTSELLER
Tijdens Affiliateblogger Sessions neemt Maurice plaats in het Expert Panel: Kortingscodes

Maurice van Son is affiliate marketing specialist bij BESTSELLER. Voor verschillende labels, waaronder ONLY, Vero Moda en Jack & Jones is hij dagelijks bezig met het optimaliseren van het affiliate marketing kanaal. Voor nu heeft hij er bewust voor gekozen om samenwerkingen met kortingscode websites op een lager pitje te zetten, maar hij staat er nog steeds voor open om samenwerkingen in de toekomst aan te gaan.

Tijdens Affiliateblogger Sessions neemt Maurice van Son plaats in het Expert Panel: Kortingscodes, waarbij hij in zal gaan op drie stellingen en de vragen van de aanwezigen zal beantwoorden.

Het Expert Panel: Kortingscodes vindt om 14.05 uur plaats op de Successes Revealed Stage.


Merve Tosun

 

Merve Tosun

Sales Manager bij Awin
Tijdens Affiliateblogger Sessions neemt Merve plaats in het Expert Panel: Attributie & Verdienmodellen

Merve Tosun is Sales Manager bij affiliate netwerk Awin. Dagelijks houdt ze zich bezig met het opbouwen van lange termijn samenwerkingen en denkt ze mee met klanten over de kansen die er nog liggen.

Met haar ruime ervaring in de affiliate marketing als Account Manager en later als Sales Manager, weet Merve precies waar ze het over heeft als het op attributiemodellen en verdienmodellen aankomt. Samen met 4 andere specialisten neemt ze plaats in het Expert Panel: Attributie & Verdienmodellen.

Het Expert Panel: Attributie & Verdienmodellen vindt om 15.25 uur plaats op de Successes Revealed Stage.


Nienke van der Sluis

 

Nienke van der Sluis

Freelance online marketing specialist bij PWDR.MEDIA
Tijdens Affiliateblogger Sessions neemt Nienke plaats in het Expert Panel: Datafeeds

Nienke van der Sluis heeft jarenlange ervaring opgedaan als online marketeer bij wehkamp. Al ruim een jaar werkt ze als freelancer voor toffe merken als Heineken, Royal Flora Holland en TMG.

Als expert op het gebied van e-commerce heeft ze veel kennis opgedaan over datafeeds en datafeedmanagement. Vanuit dit oogpunt neemt Nienke plaats in het Expert Panel: Datafeeds.

Het Expert Panel: Datafeeds vindt om 13.30 uur plaats op de Successes Revealed Stage.


Jurgen de Vries

 

Jurgen de Vries

Regional Director Business Development Benelux bij Productsup
Tijdens Affiliateblogger Sessions neemt Jurgen plaats in het Expert Panel: Attributie & Verdienmodellen

Jurgen de Vries is Regional Director Business Development Benelux bij Productsup. Na twee jaar als Sales Manager Technology bij Tradedoubler de nodige ervaring te hebben opgedaan, is hij aan de slag gegaan bij Productsup.

Productsup is een krachtig en intelligent product data management platform, die e-commerce bedrijven helpt om hun gepersonaliseerde productfeeds te verzamelen, structureren, optimaliseren en distribueren. Vanuit deze rol is Jurgen een expert op het gebied van datafeeds en neemt hij dan ook plaats in dit Expert Panel.

Het Expert Panel: Datafeeds vindt om 13.30 uur plaats op de Successes Revealed Stage.


 

Wekelijks zullen we sprekers van Affiliateblogger Sessions aan je uitlichten. Wil jij de sessies van deze experts volgen? Alle informatie over Affiliateblogger Sessions vind je hier.