Op 12 april vindt Affiliateblogger Sessions plaats in de Amsterdam ArenA. Tijdens deze dag vinden er 8 Expert Panels plaats, binnen verschillende categorieen. Binnen deze panels gaan de experts in op drie stellingen en kun je via Sli.Do (dus via je mobiele browser!) zelf vragen stellen aan de experts.

Eerder hebben we alle sprekers al aan je uitgelicht, maar vind je het nog steeds lastig om te bepalen welke Expert Panels voor jou interessant zijn? Dat snappen we. Daarom lichten we een tipje van de sluier voor je op door je van elk panel één stelling te verklappen.


Expert Panel: Social Media

Experts: Jeroen ‘s-Gravendijk (TNMF), Amber van Leeuwen (The Social Good Girl) en Tom Janssen (Digital Brixx)

Stelling: Instagram is een beter e-commerce sales kanaal dan Facebook


Expert Panel: Challenges van een Adverteerder

Experts: Rico Stuijt (TakeAway.com/Thuisbezorgd.nl), Milou Gijsbers (Bol.com), Bram van der Woude (Otravo) en Milo Patiniott (Heineken)

Stelling: Influencers maken deel uit van een sterke affiliate strategie


Expert Panel: Challenges van een Publisher

Experts: Luc van der Blij (Saleduck), Renso Raijmakers (We Love Webshops) en Klaas Joosten (LinkPizza)

Stelling: De cookietijd en de commissie zijn allesbepalend


Expert Panel: Datafeeds

Experts: Jurgen de Vries (ProductSup), René Bisschop (DataFeedWatch) en Sophie van der Veldt (Emesa)

Stelling: Datafeeds zijn alleen handig voor Google Shopping


Expert Panel: Video Marketing

Experts: Dagmar Hartemink (MonStyle by Manon Meijers Styling), Moriam Hassan Balogun (Orangevine), Dani Azulai (Vraym), Christ van Vleuten (Videomarketeers)

Stelling: Interactieve video’s zijn de toekomst


Expert Panel: Attributie & Verdienmodellen

Experts: Faisca Fransz (Nextail), Lars Kloezeman (TradeTracker), Joris Goossens (Conversive), Iwan Mouton (Sanoma) en Merve Tosun (Awin)

Stelling: Het bepalen van het commissiemodel is een strategische keuze


Expert Panel: België

Experts: Hanna Morlion (Scito Media), Joeky Geilleit (TradeTracker Belgium) en Annika Pathuis (Landal Greenparks)

Stelling: Iedere Nederlandse adverteerder moet actief zijn binnen affiliate marketing in België


Expert Panel: Kortingscodes

Experts: Maurice van Son (BESTSELLER), Eva Baetsen (Imbull) en Alwin Snippe (Greetz)

Stelling: Ieder bedrijf moet kortingscodes inzetten om goed affiliate marketing te bedrijven


Naar welke Expert Panels ga jij? Laat het ons weten in een reactie!

Je kunt nog jouw ticket bestellen voor Affiliateblogger Sessions.