Kiesjefolders & Affiliprint maken huis-aan-huisverspreiding weer schaalbaar en relevant

kiesjefolders en affiliprint samenwerking

Dinsdag 17 juli 2018 ontvingen consumenten die zijn aangemeld op het platform van Kiesjefolders de eerste editie waarin ook Affiliprint een bijdrage levert. De bedrijven hebben de handen ineengeslagen en claimen de unieke combinatie van doelgerichte offline distributie tot op de keukentafel. Hiermee bieden zij een marketingoplossing voor adverteerders die worstelen met ontwikkelingen rondom de ja-ja-sticker.

Door een expliciete opt-in te combineren met demografische en geografische targeting biedt Kiesjefolders dezelfde relevantie als andere publishers binnen het Affiliprint-netwerk. Door de samenwerking kunnen adverteerders nu met één aanspreekpunt zowel via de brievenbus als via pakketpost bij hun doelgroep thuis op de keukentafel komen. Waar tot nu toe de folders van Kiesjefolders aanzetten tot offline tractie, triggeren de proposities van Affiliprint met name online sales. De uitingen van de adverteerders van Affiliprint worden vanaf 17 juli als billboard afgebeeld op het voorblad van het Kiesjefolders-pakket. Zo wordt de kracht van online en offline adverteren gecombineerd.

De werkwijze zorgt enerzijds voor meer relevantie voor de ontvanger en anderzijds voor een nog betere ROI voor de adverteerder. Tot slot betekent dit ook dat papier niet meer ongelezen in de prullenbak verdwijnt, waarmee de krachtenbundeling inspeelt op de kritiek rondom de traditionele huis-aan-huisverspreiding.

Laat een reactie achter

Please enter your comment!
Please enter your name here