Neckermann Reizen gaat vanaf deze week exclusief de samenwerking aan met TradeTracker, om hier haar affiliate marketing programma’s onder te brengen. In dit langdurige traject is conversiepad-attributie en de sterke positie van tradeTracker in de reisbranche een doorslaggevende factor geweest. 

“We zijn verheugd dat we Neckermann Reizen als exclusieve partner mogen verwelkomen in ons netwerk. We zijn er van overtuigd dat we met de hernieuwde set-up een mooie groei in het programma kunnen verwezenlijken. In samenwerking met Neckermann Reizen hebben we een uitvoerige campagneanalyse gemaakt, waaruit blijkt dat de campagne een enorm potentieel heeft om nog verder te groeien. Door middel van conversiepad-attributie gaan we dit potentieel volledig benutten. We verwachten veel nieuwe affiliates aan te sluiten en de huidige publisherbase te voorzien van nieuwe impulsen.”

– Lars Kloezeman, Managing Director TradeTracker Nederland

Door Neckermann Reizen exclusief aan te sluiten bij TradeTracker verstevigt het affiliate netwerk haar positie in de reisbranche verder. Zowel TradeTracker als Neckermann Reizen kijken uit naar de samenwerking. 

“Met de start van TradeTracker en het inzetten van conversiepad-attributie willen we meer affiliates aanspreken en hen belonen voor de meerwaarde die zij leveren aan onze customer journey. Met dit uitgangspunt willen we nieuwe samenwerkingen met affiliates aangaan en bestaande samenwerkingen uitbreiden. Met het oog op de toekomst past TradeTracker binnen onze technologische en commerciële plannen en we kijken daarom uit naar een vliegende start.”

– Hilde Appels, affiliate marketeer Neckermann Reizen

 

Afbeelding copyright: © Daniil Peshkov via 123RF.com