Daisycon, Affiliprint, Sovendus en Conversive verbinden zich met elkaar onder een nieuw moederbedrijf: Linehub. Het bundelen van de krachten zorgt voor het marketingcollectief van de toekomst.

Verbetering diensten door verbinding

Iedere organisatie kent zijn eigen kracht. Zo kennen we Daisycon van affiliate marketing en online lead generatie, Sovendus van checkout marketing, Affiliprint van insert marketing en Conversive van conversie optimalisatie. Samen maken zij met deze verbintenis één sterk internationaal collectief. Linehub heeft kantoren in Nederland, België, Duitsland en Taiwan.

De reden van de verbinding is simpel: door intensief samen te werken kunnen ze klanten nog beter helpen betekenisvolle brand partnerships aan te gaan binnen het netwerk.

De totstandkoming van Linehub

De totstandkoming van Linehub begint bij Daisycon. Daisycon bestaat sinds 2000 en bouwt al enige tijd aan de uitbreiding van het dienstenportfolio. De succesvolle introductie van Affiliprint in Nederland is hier het resultaat van, waarna ook Sovendus en Conversive zich aansluiten. In 2019 verbinden de vier bedrijven zich nog meer met elkaar door zich samen als Linehub te presenteren. Tijdens de Webwinkel Vakdagen op 23 en 24 januari kun je kennismaken maken met het nieuwe Linehub bij stand 41 in de Jaarbeurs Utrecht.

Bij Linehub staat performance driven marketing voorop; resultaatgericht denken en de handen uit de mouwen steken. Op een sympathieke en sociale manier. Linehub gelooft dat het geheel meer is dan de som der delen. Die filosofie wordt nu kracht bijgezet met de lancering van het merk Linehub.