[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.0.47″][et_pb_row _builder_version=”3.0.48″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.0.47″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text _builder_version=”3.0.74″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”]
Op 12 april vindt Affiliateblogger Sessions plaats in de Amsterdam ArenA. Tijdens deze dag vinden er 8 Expert Panels plaats, binnen verschillende categorieen. Binnen deze panels gaan de experts in op drie stellingen en kun je via Sli.Do (dus via je mobiele browser!) zelf vragen stellen aan de experts.
Eerder hebben we alle sprekers al aan je uitgelicht, maar vind je het nog steeds lastig om te bepalen welke Expert Panels voor jou interessant zijn? Dat snappen we. Daarom lichten we een tipje van de sluier voor je op door je van elk panel één stelling te verklappen.
Expert Panel: Social Media
Experts: Jeroen ‘s-Gravendijk (TNMF), Amber van Leeuwen (The Social Good Girl) en Tom Janssen (Digital Brixx)
Stelling: Instagram is een beter e-commerce sales kanaal dan Facebook
Expert Panel: Challenges van een Adverteerder
Experts: Rico Stuijt (TakeAway.com/Thuisbezorgd.nl), Milou Gijsbers (Bol.com), Bram van der Woude (Otravo) en Milo Patiniott (Heineken)
Stelling: Influencers maken deel uit van een sterke affiliate strategie
Expert Panel: Challenges van een Publisher
Experts: Luc van der Blij (Saleduck), Renso Raijmakers (We Love Webshops) en Klaas Joosten (LinkPizza)
Stelling: De cookietijd en de commissie zijn allesbepalend
Expert Panel: Datafeeds
Experts: Jurgen de Vries (ProductSup), René Bisschop (DataFeedWatch) en Sophie van der Veldt (Emesa)
Stelling: Datafeeds zijn alleen handig voor Google Shopping
Expert Panel: Video Marketing
Experts: Dagmar Hartemink (MonStyle by Manon Meijers Styling), Moriam Hassan Balogun (Orangevine), Dani Azulai (Vraym), Christ van Vleuten (Videomarketeers)
Stelling: Interactieve video’s zijn de toekomst
Expert Panel: Attributie & Verdienmodellen
Experts: Faisca Fransz (Nextail), Lars Kloezeman (TradeTracker), Joris Goossens (Conversive), Iwan Mouton (Sanoma) en Merve Tosun (Awin)
Stelling: Het bepalen van het commissiemodel is een strategische keuze
Expert Panel: België
Experts: Hanna Morlion (Scito Media), Joeky Geilleit (TradeTracker Belgium) en Annika Pathuis (Landal Greenparks)
Stelling: Iedere Nederlandse adverteerder moet actief zijn binnen affiliate marketing in België
Expert Panel: Kortingscodes
Experts: Maurice van Son (BESTSELLER), Eva Baetsen (Imbull) en Alwin Snippe (Greetz)
Stelling: Ieder bedrijf moet kortingscodes inzetten om goed affiliate marketing te bedrijven
Naar welke Expert Panels ga jij? Laat het ons weten in een reactie!
Je kunt nog jouw ticket bestellen voor Affiliateblogger Sessions.
Afbeelding copyright: Prisca Visser
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]